December 5, 2019
  • 12:58 pm THANKSGIVING SMOOTHIE CHALLENGE – WEIRD FOOD CHALLENGE
  • 3:58 am How to prepare mix-veg winter soup
  • 2:58 am Cricket – A popular sport worldwide
  • 1:58 am Spaghetti Squash Boats – Easy Meal Prep Healthy Dinner Recipes! – Mind Over Munch
  • 12:58 am Food for Fuel, Activities for Fun – Healthy Ketogenic Diet
THE KETO REDNECK COOKING NETWORK


when I got nothing better to do I sit
around and watch the little dog show oh my god I haven’t heard grandpa talk that
much in weeks so what are you creating today maybe mushed up hamburgers with seasoned salt
and garlic and then you got season it up begin we’re gonna put a v8 in it and
maybe some water and cabbage how did it get there well from where it was how did
it get there how could I ever figure it out how come you don’t let me have a big
night this is this bigger night that she let me have in the truck you want a big
nice in here yeah I need a man-sized knife nothing
cabbages I need a poking sighs knife when I’m sticking me in your leg you know that I if I ever come up you
know missing face appear yeah yeah you you’re going to be I mean you’re always
the first person I’m gonna be interrogated anyway because you live
with me right yeah you know I live with you whatever you want to call it yeah
but there’ll be so much circumstantial evidence what I was the last person to
see you live I’m the last person to see you alive every day you know much thank
you and though the sub states are really bad about putting me away on on
circumstantial evidence you think actually it’s Florida they don’t put
anybody away know that they kill you real fast they messed up on Casey
Anthony she just misplaced a dead body that’s not a felony miss placing your
dead child’s body isn’t a felony you’re right it’s not right I mean not the way
body misusing the dead body is not a felony in Florida but something I don’t
know hey we don’t want to go in the tape then yeah you know if she was innocent
of being stupid I mean how how they should kill the kid but she was not in a
session but now we’re into Casey Anthony yo J
did you do it you’re the one that you started it you throw em over here kickin
my hamburger and he keeps talking and somehow I get blamed you started his you
broke up whatever they know I said that IFI if you disappear it needs to be in
Florida because then I won’t go to jail that’s all I said
but I’ve no watch and then you started on with the Casey Anthony Thanks
Oh J didn’t do it either if he’d forgot the piece
it’s a let him go he didn’t do it it’s my opinion it isn’t make my old J cards
worth anything again though he’s pretty messed up who’s she supposed to be
talking about something now besides no you got me all balled disco boomer buddy
with Casey Anthony she thinks I like JPS hey see ya
I’m not like Casey Anthony she had one cute picture that’s all yeah I’ll leave you there now you don’t even than that biggest pieces
that whole thing is stuck break it up well you could just cut the little end
off oh my god well you when you’re cooking it’ll fall
apart I’ll give it
it’s your meal are you gonna eat it yeah we have got the most simplest cooking
paste around I don’t know what you call it
ride hamburger no I mean I wake up they just there’s no let’s make it beautiful
let’s make it exotic oh yeah I just know that right
we’re just one dish cooking and he makes fun of me because I have two two pots we
have that others feel in the side-box home yes we don’t have skill at home now
because we brought it with us we had one skillet and now it’s in here
they need to go home let me deal we have a little-bitty with
you yeah it’s like this big big I have a piece of bacon or something like that are you need to be a cabinet dad enough you have a hoe cabbage nice
well you know we’re on our way home for a day and a half so there’s something
but we need to eat we decided to stop you
cuz I like suits well I think grumpy if I don’t get proper food properly since
they’ve heard you like food and sleep he doesn’t like food he forgets to eat
but he really likes food because it’s anyone he eats and headache goes away
but he needs food they’re already discovered to eat or not
expect for you they don’t like food either forgive me don’t forget to eat
you up Oh ladies ladies do y’all forget to eat because if you do
I probably don’t like it huh I don’t believe that anyone forgets see you know
that you’re hungry and need to eat you’re just dedicated and want to drive
no Travis boy drivers do you forget to eat I never had that problem
good go do you even call that a problem I’m serious I can do a foul on on the
community tab and ask these people forget to eat and you’ll be surprised
you know like legitimately you go ten hours and are like oh I forgot to eat
not like oh I’m hungry but I’m in a hurry so I’m just gonna skip it I know
but yet you have never passed over that threats me dirty fingers that threshold
where are you Oh where you
once you pass the threshold your hunger goes away that called starvation once you pass the
threshold a lot of threshold of starvation and get a headache and be
sick because you didn’t mean do you doubt me yeah all the time
but it doesn’t get me anywhere cuz he claims he’s right all the time and knows
everything I am whatever gonna be a doubt know their little tiny be
everything you won’t want to and that is hard they are high how much you’ve been
warned I can’t see the cabbage well we’re coming cards 7 2014 let’s do
one what do you want to cook these like this burn it’s good but nice penis and if it looks like we need to we’ll
have another do us show mark for action there’s nothing much to look at now we
said and wait for you to burn it since I can’t stir it cuz he put the lid on it
turn it down something all right we’ll get back with you in a little bit
take off the dogs all right fellas it looks like it’s done
you saying that the girl just sort of walked away from the whole thing and
there’s not room for two of us to stand up there at that little stove so it’s
perfect you’re just too real you’re big for you
to stop on my movie toenails that’s what we got guys I make no
promises let’s see how it all came out let’s see
what we got here how can you get to a gym not for it
because I either want the little form or this form not that one that’s yours I don’t know what’s so hard to
understand about Forks well y’all might have certain stuff that you use we go
I brought my fork and his for okay what’s wrong with my fork I did say
I mean I think that if I add a little bit of
this what my hand is shaking can you have an eight because you keep
forgetting do it you mean help you put some in the live
in it’s not work everything where you think
anyway I’ll put a little bit of that on there because I’m feeling Asian today
that there okay spicy food soy sauce I don’t know thanks
oh it’s awesome it’s my version of soy sauce all right look this is the stuff
guys this Dale’s season face off we’re also using Asian my sport so we’re
all sorts agent today maybe baby I take that back on amis an
Asian my Explorer yummy hi it’s blue creation
whatever it is okay I’ll talk not you better this way you

Randall Smitham

RELATED ARTICLES

22 COMMENTS

  1. Eric Tulchin Posted on April 12, 2019 at 8:48 am

    Just remember you can't fix STUPID this countries judicial system isn't about just for all it's about how high profile it can be.

    Reply
  2. William Worthington Posted on April 12, 2019 at 8:50 am

    I like yours better let's switch. LOL

    Reply
  3. Tumbleweed and Sweetpea Posted on April 12, 2019 at 8:53 am

    Not sure i want to pick sides on this forgetting to eat.
    But i can go all day and realize i havent ate ,then eat and go to bed

    Reply
  4. Tumbleweed and Sweetpea Posted on April 12, 2019 at 8:56 am

    Dales sauce is awesome

    Reply
  5. Eric Tulchin Posted on April 12, 2019 at 9:15 am

    FYI u tube is not letting the most recent little dog show to download,???

    Reply
  6. Dirty Broke215 Posted on April 12, 2019 at 10:31 am

    Hey Guys i'm just checking in ✌🏽

    Reply
  7. Chuck Posted on April 12, 2019 at 10:56 am

    Good Morning Guys! Glad to see you two are up and having fun cooking together.
    Drive Safety👍👍

    Reply
  8. Jeff Beaird Posted on April 12, 2019 at 11:44 am

    I hope you turned the burner off cause it looked like it was still on when you plated your meal. I’m trying that for lunch today; cabbage hamburger with onions and some V8 juice Mmmm
    PS keep the sharp stabby things away from Princess, just sayin
    Lol have a great day

    Reply
  9. Torsee Posted on April 12, 2019 at 11:59 am

    I was wondering, did any of the sleepers have an optional stove vent fan?
    Looks like that cabinet above the stove is taking the brunt of the cooking grease.

    Loved the video!
    You folks seem to get along great!

    Reply
  10. Mike dalzell Posted on April 12, 2019 at 12:02 pm

    Mornin y’all, yes I forget to eat a lot because I get focused on what I’m doin that I don’t think about it. Or I just to tired to eat

    Reply
  11. William Chesser Posted on April 12, 2019 at 12:41 pm

    Big daddy should be glad princess prissy pants is no loraina bobbit 😂😂😂😂 or is she 🤓🤓🤓💜💖💋😉

    Reply
  12. 2Crazy FloridaTruckers Posted on April 12, 2019 at 2:32 pm

    Lmao Everglades is a depository lol

    Reply
  13. Beth Posted on April 12, 2019 at 3:05 pm

    Women don't forget to eat! Nothing will push our bitch button faster than hunger! 😄😄😄

    Reply
  14. Karen Price Posted on April 12, 2019 at 4:01 pm

    At least we can tell who the dogs love more. Princess Prissy pants. ❤❤❤❤

    Reply
  15. jjdogfather Posted on April 12, 2019 at 4:06 pm

    That looks like country cooking to me. yummmmm. What is wrong with Walter? He was not trying to sneak food. lol. Is there a hood vent above your stove or do you just open a window? Your rig would make a great rv.

    Reply
  16. Truckin America Posted on April 12, 2019 at 4:36 pm

    Prissy such violence, trc If the glove doesn't fit you must acquit lol

    Reply
  17. curtis mccorkel Posted on April 12, 2019 at 5:16 pm

    You have best cooking show.you got got kitchen up no knives measure cups i understand the talk and big kitchen knives to cut cabbage .she likes when you cut ends we like it when it fall apart in the pan !big knives in truck is a bad thing stab

    Reply
  18. jhead64 Posted on April 12, 2019 at 6:09 pm

    I'm a girl driver and I NEVER forget to eat. Eating is my one addiction!! Lol.

    Reply
  19. Charles Brandt Posted on April 13, 2019 at 2:09 am

    Lol good morning … wow looks good. I am hungry now .princess prissy pants he is supervising .lol be safe and have a blessed day

    Reply
  20. Brian Lloyd Posted on April 14, 2019 at 2:46 pm

    Guys that. Meal looked so good..like cabbage. Rolls without the fuss…I make a similar dish. With. Rice and tomato juice. For moistness ,,,,so good

    Reply
  21. Dillon Correa Posted on April 21, 2019 at 10:17 am

    Awesome lol. Stay safe, Folks.

    Reply
LEAVE A COMMENT